Tagasi Taimaal

Astusin lennukist välja. Meenus tuttav keel, tuttavad näod, tuttav lõhn. Kõht hakkas korisema. Eelmine kord Tais lõpetasin ju haiglas tilguti all. Sellegipoolest on need neli kuud Aasias hoopis paremini läinud. Ma ise arvan, et Mongoolia gurmeekool - ehk kõikvõimalike siseelundite söömine - aitas immuunsüsteemi tugevdada ja igasugu uued toidud organismile vastuvõtlikumaks teha.

Seekord vahetasime lõunapoolsed Tai saared ja rannad põhjapoolsete mägede ja džungli vastu. Kolme nädala jooksul veetsime mõned päevad pealinnas, mõned päevad Chiang Mais ja kõige pikemalt peatusime väikeses Pai linnakeses. Tegin tutvust taipoksiga ja sain seal kerepeale, avastasime ümberringset loodust ja võtsime aega järgmiste käikude planeerimiseks. Üürisime endale tagasihoidliku bambushüti, mida jagasime koos gekode, ühe hiire ja kukkedega. Kuked olid veidi peast ära, sest alustasid oma kiremisega juba kella kolmest hommikul.

Riisipõllud.

Suured lootusõied.

Vahepeal ripuvad kõrgepingeliinid tänaval pea kõrgusel.

Selle aja jooksul jõudsime veeta ka kolm ööd ühes budistlikus kloostris. Koht keset sügavat metsa. Õppisime budismi ajalugu ja ideesid ning samuti mediteerimist. Kuna olime munkadel külas, siis pidime ka nende kombel elama. Elasin ühes väikeses majakeses, mille sisustus koosnes puust madratsiga voodist. Verandal oli tool ja laud. Äratus oli kell 5, kell 7 hommiku- ja 11.30 lõunasöök. Need olid ka kaks ainsat toidukorda, kuna budistid ei tohi pärastlõunal enam süüa. Söök oli muidugi vegan. Kokkuvõttes... ütleme nii, et koht, kus pidi väga avatud mõtlemisega olema. Huvitav kogemus.

Meie palvela.

Minu tuba.

Aa, ja kõik me pidime üleni valgeid riideid kandma. Nii et kui inimesed pargis ringi jalutasid, siis vahepeal tekkis segadus, mis asutuses me täpselt oleme...

Nagu enamus Aasia riikidest, on ka Taimaa valdavalt budistlik. See tähendab, et hästi palju on siin igasugu templeid. Kõige tähelepanuväärsem on vast Valge Tempel, mis asub Chiang Rais.

Neli kuud on kohe-kohe täis saamas. Rändame edasi :)