The Catlins

Meil Andreaga jooksevad graafikud erinevalt ning üldiselt on meil üsna vähe vabu päevi samal ajal. Üks kord aga nii juhtus ning otsustasime teha väljasõidu Catlinsi rahvusparki. Veetsime seal koguni kaks päeva, mil saime rahulikult ringi vaadata ning külastada mitmeid põnevaid ja ilusaid kohti. Oma esimese Lõunasaare ringreisi ajal juunikuus me sellesse rahvusparki ei jõudnud, aga nüüd võin kindlalt väita, et see on  üks “must see” Uus-Meremaal.


Uus-Meremaa kõige lõunapoolsem punkt Lõunasaarel



Selline volask istus ühe ranna peal

Lambalaaned



Mees peab ju ikka ronima igale poole

No kui peab minema, siis peab minema...

Esimest korda elus - pingviinid!


Viimasel ajal olen tegelenud igasugu paberimajandusega. Nimelt pidi minu NZ viisa läbi saama novembri alguses, kuid õnneks sain seda pikendada kolme kuu võrra. See tähendab, et siit riigist peaksin lahkuma hiljemalt veebruari alguses. Samuti kandideersin Austraalia teise aasta viisale. Kuna selle jaoks oli vaja täita teatud tingimused, siis polnud päris kindel, kas mind Kängurumaale tagasi lubatakse. Aga oh imet, pärast avalduse saatmist sain kuu aega hiljem teate, et võin jällle riiki sisenedai! 

Eestlastele pole maailmas väga palju Working Holiday viisasid: NZ, 2x Austraalia, Kanada ja USA ka vist. Kogu selle tagasireisi algusest pole mul olnud kindlaid plaane, mida ja kus täpselt teha. Nüüd, kus saan jälle Austraaliasse minna, on üks võimalik variant juures. Kas seal ka terve aasta veedan, ei tea. Siin rändurielus, nagu olen õppinud, sõltub väga palju juhustest. Ja siis endal tuleb lihtsalt valida, milliste “juhustega” kaasa minna ja millistega mitte. Vot, nii et ei teagi nüüd täpselt… Tihti mõlgutan mõtteid oma erialasest tööst, loen erinevaid materjale ja proovin end kursis hoida asjadega, et õpitu ei ununeks. Ükskord tahan ikkagi töötada õpetaja-treenerina ka. Täitsa põnevil olen juba tolle perioodi pärast. Aga millal see ükskord tuleb, ei tea. Praegu on reisid käsil ja nagu mu tore hambaarst mulle ütles, siis “töötada on aega küll”. 

Ühesõnaga, elan hetkes ja vaatab, kuidas edasi. Ilm on soojemaks läinud. Kevad on käes. Vahepeal päeval juba 18 kraadi. Päike on läbi osooniaugu nina ära kõrvetanud. Hommikul kella nelja aeg on veel veidi külm. Täna vaba päev, homme tagasi tööle

Kommentaarid