Mis veel on võimalik

Nonii :) Üle kuu aja on juba möödas, mil Eestist lahkusin. Esimesed üles tähendused blogisse tegin Riia lennujaamas, aga mitte polnud õiget inspiratsiooni midagi postitama hakata. Nüüd püüan vaikselt pihta hakata. Alustan tagant järele ja proovin nii praegusse hetke vaikselt jõuda. Nii et kel huvi mu tegemiste ja eksistentsi vastu, siis lugege :)


Naelavre-Tartu-Riia-London-Dubai-Melbourne-Auckland-...

Edasi või tagasi?



Üks asi, mis pika lennureisi paremaks teeb, on lennukitoit. Arvan, et praegusel ajal on see äärmiselt maitsev. Ja kõik muidugi tasuta (sh alkohol, muahahaha)! 



Dubai 40 kraadisest soojast kulus 13 tundi lendamist, et jõuda Melbourne'i 5 kraadi kätte. 13 tundi! Kaks kuud oli liiga lühike, et neid pikki lennureise võiks jälle nautida. Samas leian, et suveks Eestisse tulek oli igati väärt ning pere ja sõpru näha - pole midagi paremat! Just pikalt ära olles olenhakanud paremini mõistma, milline väärtus headel sõpradel ja perel on. Ning arvan, et mul on selles osas väga vedanud :) Kokku kestis kogu reis 35 tundi.

Kui esimesel korral NZi tulin, siis pidi see reis olema kõigest eemalolek tavaelust ning lihtsalt väike vaheldus. Sai kott ka vastavalt pakitud ning tulin ainult käsipagasiga (8 kg). Paraku asjaolud muutusid ning mingi hetk otsustasin, et pean oma suured plaanid Eestis ümber muutma ja kasutan seda aega edasi reisimiseks. Ka viisa lubab mul NZs olla kuni jaanuari lõpuni. Miks siis ka mitte. Seekord siis mõtlesin, et peaks veidi rohkem asju kaasa võtma, sest pole enam lihtsalt lõbureis, vaid mingis mõttes nagu päris elu kohe. Pakkisin siis oma "elu" kaasa, et oleks rohkemateks olukordadeks valmis (sh võtsin nt magamiskoti, saapad, suure paksu raamatu jm). Enne tulekut kaalusin ja kott kõigest 13 kg, lisaks käsipagas. Mõtlesin, et naljakas küll, kui vähe mu "elu" kaalub :D

Aucklandi lennujaamas sain aga ebameeldiva kogemuse osaliseks. Kõikide lendude jooksul, mis olen lennanud, pole mul varem pagasiga probleeme olnud. Nüüd siis. Tuli välja, et mu kott jäi Dubaisse millegi pärast pikemaks. Okei. Õnneks oli käsipagasis mõned lisapaarid trussikuid, sokke ja üks särk. Ette ruttavalt võib öelda, et nädal aega hiljem sain koti kätte. Toodi lausa Lõunasaare lõunatippu majja kohale. Vedamine!

Kommentaarid